Despre mine

Luminita Petrean

Sunt Luminita Petrean si inainte de a fi un profesionist, sunt femeie, sotie si mama a doi copii minunati.Probabil cel mai “greu proiect” in care imi doresc sa-mi dovedesc competenta. De aceea omul din mine intelege, la fel ca si tine, nevoia de a putea separa munca, de viata de familie. Si totodata, nevoia de a ma bucura atat de succesul muncii, cat si de timp de calitate cu cei dragi.
Mi-am inceput cariera ca un simplu angajat si am muncit pentru fiecare pas inainte pe care am reusit sa-l fac de-a lungul timpului. Asa am acumulat experienta de munca, de colaborare cu oamenii si mai mult decat atat, experienta de viata.Am reusit in timp sa observ nevoile unei firme, ale angajatilor si ce solutii se aplica cel mai eficient in interiorul unei organizatii.

Am invatat ca dincolo de eforturile ce le depunem in afacerea noastra, scopul final este ca aceasta sa functioneze si in timp ce noi nu suntem acolo “sa pazim” bunul mers al lucrurilor. Totul se poate derula la fel de bine, atata timp cat cream sistemul necesar care sa ne ajute sa o facem.
Asa am ajuns sa fac alegerea de a lucra ca si consultant pentru implementarea de sisteme si proceduri in firme si organizatii care isi doresc sa munceasca mai inteligent si nu complicat. La asta am adaugat si preocuparea pentru nevoia angajatilor, pe care ii ajut sa-si constientiezeze rolul important in activitatea lor la locul de munca.
Pana acum m-am bucurat sa vad clienti multumiti si sper, de ce nu, sa fii tu poate urmatorul client fericit!


Experienta Profesionala


Probabil cel mai greu lucru pentru un antreprenor este să-și lase din mâini afacerea, unei persoane care intervine în evoluția ei, chiar și pentru a ajuta la creșterea acesteia. Sunt convinsă că vrei să ai încredere în oamenii ce pășesc din exterior, în mijlocul business-ului tău. Așa cum îți spuneam în scurta mea descriere personală, experiența mea profesională s-a clădit în timp și cu pași mărunți.

Am ales să-mi fiu propriul angajat încă din 2006, când am pus bazele propriei mele firme- Multiplus Consulting. Un nucleu de experiență ce-a strâns în 30 de ani, muncă efectivă, cursuri de formare și perfecționare, evoluție profesională, dezvoltare personală și clienți mulțumiți cu afaceri mai prospere.

Activez și în prezent în cadrul companiei Regionala CFR Cluj. Mi-am început ucenicia aici, la 18 ani, ca simplu angajat, încă din timpul facultății. Studiam Pedagogie Socială, fapt ce a contribuit la dezvoltarea abilității de a fi autodidactă.

Așa am trecut cu responsabilitate de la postura de simplu angajat la analist/ inspector de specialitate pe proiect. Această calitate mi-a educat spiritul analitic, de cercetare și prelucrare a datelor din interiorul unei firme cu peste 2000 de angajați și extindere teritorială în 6 județe. Un mediu care mi-a oferit oportunități pe care le-am fructificat în experiențe.

Mi-am dobândit vechimea în companie trecând prin biroul de resurse umane, biroul tehnic, biroul de organizare și dezvoltarea unei organizații, biroul de achiziții publice și aprovizionare.

Mai important decât atât, am învățat comunicarea la orice nivel, fie că era vorba de oameni în subordinea mea, la același nivel ierarhic sau superiori. Acest lucru, mă ajută acum în a lega un limbaj comun rapid, în orice afacere ajung să implementez sisteme de management.

Sunt calificată ca Manager Calitate, Manager Mediu, Auditor Extern de către Asociația Română pentru Calitate București în sisteme de management al calității.

În ultimii ani am descoperit în nou domeniu care vine să completeze cunoștințele mele tehnice. Am urmat un curs de NLP intensiv, după care m-am certificat ca practicant în urma unui modul mai avansat. Informația asimilată mă ajută în abordarea laturii umane a companiilor și firmelor cu care lucrez, de altfel, motorul oricărei afaceri- oamenii.

Nu întâmplător, sunt specializată în Resurse Umane, proces în care pot trasa linii clare între așteptările tale ca angajator și oamenii care fac să se întâmple lucrurile din afacerea ta. De la fișa de post a angajatului, la atribuții, sistem de recrutare potrivit, dar nu în ultimul rând la identificarea și alinierea valorilor angajaților cu ale firmei.

Toate acestea și dorința mea de a vedea omul din spatele unui post sau job, au dat naștere celui mai nou serviciu oferit în care-mi doresc să pun o mare parte din cunoștințele mele: orientarea școlară și profesională.

În prezent, îmi doresc să dau mai departe din experiența mea, să ajut și alți antreprenori, angajați, companii să-și ducă potențialul la următorul nivel și să aducă claritate în interiorul organizației.

Primul pas, chiar și pentru tine, este simplu: scrie-mi și spune-mi ce nevoie ai și vom căuta împreună cea mai bună soluție pentru tine.


Calea Turzii nr.164 A,
Cluj, Cluj-Napoca,
Romania.

Urmareste-ne si aici: